Ägig dag idag ;)

Hej!

Idag dagen typ så här :


först vaknade jag & då gick jag upp & satte mig vid datan :)
Sen när klockan va typ kvart över nio då skickade Hedda ett mess & skrev att hon kommer lite senare för det va bara hon färdig x'D Okej ni kanske undrar vad vi skulle men det kommer jag till .
Sen vid typ fem över halv tio så kom Hedda & vi åkte till RONNEBYBAD & badade :D
När vi kom dit gick vi i & doppade oss sen gick vi & åkte vattenrutschbana med ''ringar'' den åkte vi typ 10 ggr :D
Sen va det en annan ljus grön som va jämte vattenrutschbanan den åke vi typ 192839423428473278425 ggr :D Då va det en badvakt där han sa så här till mig och Hedda ; Ni trötnar aldrig på att åka denna eller hahaha
Vi bara neee då :D
Sen nästa gång vi skulle åka den sa han  ; Ni har nog rekordet att åka snabast !
Vi ; Vi veeet !x'D
Sen efter det så gick vi upp & ah badade igen sen gick vi upp  solade jag lå på magen & solade ryggen sen så brände jag mig självklart hela ryggen+axlarna & kinderna -.-' men dom e rooooosa :D
ah sen åkte vi hem & innan det så köpte vi en pizza som va ihopvikt :oooo

Det va typ min dag


/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0