Dagens ridpass :)

Hejhej!

Idag va jag & red :)

Dagen va typ så här:

Först vaknade jag & sat mig vid datan medan Hedda & Felicia sov vidare ;)
Sen vaknade dom då sat jag & Hedda & redigerade bilder :D
Sen så skulle vi vänta tills ponnyridningen va slut för mina hästar gå på den -.- aja
Medan vi väntade gick mamma & Felicia till mårdslycke (stav?) ah & då gick Hedda & jag & köpte glass :D
Sen tog vi lite fika & så sen va klockan typ tio över tre då ''åkte'' ponnyridningen hem så då cklade vi till stallet & där sadlade vi Luciana sen red jag henne i hagen & Hedda fottade :D
& det gick väl så där i sluten gick det inte ens att göra en galoppskänkel hon bara skena med mig bara stack -.-
aja ... sen så tog jag & jobbade henne i traven & skritten gick bra men sen så tog jag in henne.
& sen så tog jag & Hedda & sadlade Damona & Medulla vi red ''rätt'' långt sen så kom värsra bullret & så började det åska då red vi hem tog lite galopp & trav sen skrittade vi av dom. Sen sadlade-tränsade av dom sen gick vi ut med Luciana, Medulla & Damona till hagen :D
& så släppte vi dom där sen cyklade vi hem & när vi va hemma kom Heddas mamma & hemtade henne & dåtyp åt jag & nu sitter jag här ;)



/Emelie

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv. hahah, den är ju jätte rolig! xD

2011-06-30 @ 19:34:51
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0