Gästbloggare!:)

Hey Babes!
Läget då?
En del av er följer min blogg och vet precis vem jag är.
Men ni som inte gör det...
Jag heter Nicholai von Benzon Hollesen, är 15 år och bor på Östadkulle Ridcenter i Västra götaland.
Jag är uppvuxen på en hästgård där mina föräldrar driver ridskola och ridläger.
Jag har storasystrar som heter Natascha, Alexandra och Malou.
Vi har ca30hästar och 5utav dom rider och tävlar jag.
Vi har även en Lasa apso, Popsie och en Jack russel, Nelson!

Jag började rida lite smått på en knubbig liten bponny-skäck när jag var liten.
Men började tävlingsrida ordentligt när jag var 9år.
Sedan dess har jag ridit massor av hästar till försäljning, tillridning och egna hästar som jag tävlat upp till Internationell MsvAhoppning.

Jag brinner för hästarna...Men när jag inte håller på med dem lirar jag gura, trummor eller sjunger.
Jag ska gå Musiklinje på gymnasiet eftersom jag verkligen ÄLSKAR musik.
Den linjen är riktigt bra för att jag kommer kunna hålla på med hästarna samtidigt.
2flugor i en smäll!:)


Ha en go sommar så ses vi på min blogg!
Puss nicholaihollesen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: stuffstuff

Nyfiken på fler plagg eller andra prylar?

Kika då in på BLOPPISEN!

www.stuffstuff.blogg.se

SKYNDA & FYNDA! ;)

Just nu: Billig Ryktlåda full med oanvända hästprylar!

KRAM!

2011-06-28 @ 12:38:11
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0