HEEJ

från den 17 jul till den 21 juil är jag på läger och komer inte blogga, ksk lite mobil bloggning men
nu kommer en tävling för er, ni ska mejla en tävlings berättelse d v s att du berättar
om när du tävlade en gång nör du vart riktigt nöjd,
ni ska ha men resultat, lite om tävlingsplatsen, om funkionärer ocg så.
men ni kan och så skriva om en riktig specil händels för dig inom ridsporten.
ni får mejla max 5 bilder, i mejlat ska namn på dig oxh hästen så
blogg om du har och om du har en hälsing som du vill ge mina blogg läsare.
jag komme sen välja ut 2 eller beroende på hur många som skicka in
kommer då att lagga upp de på bloggen som tidsinställda inlägg,
kommer ävan att fixa en person som jag litar på
som gå in och kollas statesik mm,
men ni mejlar till min mejl [email protected]
lycka till och hoppas att mi vill vara med pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0