svar

fråga 1
Gunilla  ([email protected]) om frågestund:
Vad ska du träna i dag och för vem??

svar; för en som heter helen och i dressyr.

fråga 2
Ebba - Hästblogg ([email protected]) om frågestund:
Äger du Strawberry Jam?

Är Troja fortfarande din häst?
Hur många år är du?

När började du rida på riktigt?

Vem har gjort din bloggdesign?

Vad är du mest nöjd och minst nöjd med i ditt liv?

1; nej jag lånar han bara, men vi ska köpa in oss som delägare.

2, nej det är hon inte

3, jag är 13 och fyller 14 7 okt i år

4; ja när jag var 6 år

5; en som heter klara och den kostade 100 kr

6; ja att jag fivk jam, andra vet jag inte

fråga 3;
random människaa :D om frågestund:
frågar allt som står på bilden ! :D

svar; fattar inte så kan tyvär inte svara sorry
fattar att du menar bilden men inte hur jag ska svara



ha det bra nu ställ fler frågor jag lovar att svara
pusssssss





Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin header du har ;D

2011-06-18 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0