mini tävling

Sant eller falskt
detta är inlägg nummer 601?
1:jag har dålig kondis?
2,jag är 155cm lång??
3,jag har alltid vart rädd för stora hästar och velst velat haft små tills jag fick jam?
4,älskar att rida till musik?
5,Gillar JW mer än Kl??
6,Hatar oska?
7,Jag har alltid vart kortast i klassen?
8,min högsta dröm är att vinna sm??
9,gillade mer dressr än hopping förut?
10,Har träffat jan brink??
11, har träffat nicholai hollsen
12, har träfat issabell knutsson från PA1??
Den som gissar rätt på alla först vinner en  länkning :D
om det går över 1 vecka så vinner den med mest rätt:D
Mamma du får inte gissa för du vet alla svar
Så gissa på :D
komentera era svar tsm med länk till din blogg

Kommentarer
Postat av: natalie

1:jag har dålig kondis? nej

2,jag är 155cm lång?? ja

3,jag har alltid vart rädd för stora hästar och velst velat haft små tills jag fick jam? nej

4,älskar att rida till musik? ja

5,Gillar JW mer än Kl??ja

6,Hatar oska? ja

7,Jag har alltid vart kortast i klassen? ja

8,min högsta dröm är att vinna sm?? ja

9,gillade mer dressr än hopping förut? ja

10,Har träffat jan brink?? ja

11, har träffat nicholai hollsen ja

12, har träfat issabell knutsson från PA1?? ja

2011-09-06 @ 20:23:12
URL: http://teambp.blogg.se/
Postat av: johanna

1:jag har dålig kondis? ja, på idrotten iaf

2,jag är 155cm lång?? ja

3,jag har alltid vart rädd för stora hästar och velst velat haft små tills jag fick jam? nej

4,älskar att rida till musik? ja

5,Gillar JW mer än Kl??ja

6,Hatar oska? ja, märktes på klassresan i 6an

7,Jag har alltid vart kortast i klassen? ja

8,min högsta dröm är att vinna sm?? ja

9,gillade mer dressr än hopping förut? ja

10,Har träffat jan brink?? ja

11, har träffat nicholai hollsen ja

12, har träfat issabell knutsson från PA1?? ja

2011-09-07 @ 20:13:26
URL: http://johnathres.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0