God morgon!!!

Sitter här och lyssnar på musik och har tråkigt :D´
Kl 16:00 tror jag det va så kommer lottie:D
Så idag ska jag bara städa och ta det allmänt chill!!!!!!!
Sitter och lyssnar på musik från spirit, grinar sönder varje gpng jag ser den filmen.

Igår kväll tittade vi på lejonkungen och pingvinegrana från madagaskar.

Tror jag grina sönder till lejonkungen, så grymt bra film alltså.
Och ja jag är 14 år och tittar på den. inge fel med det.
Älskar att titta på sånna filmer.
Typ som björnnjöder, lejon kungen, madagaskar, spirit osv.
Jag tycker det är grymt kul att titta och minnas till baka.
En film jag måste se snart är Micke och Molle, den dära filmen
om rävarna typ, sne lejdi och luffsen. Åååååå jag ska
ha ett film maraton nån kväll/natt med massa goa vänner.


Nej nu ska jag sluta skriva och börja städa ist :D
Så ha det bra pusssssssssss och kraaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0