Shoooo

Shooooooo, lovade ju att börja blogga idag:D

Idag har jag varit på kurs på mammas jobb, red en
ass söööööt liten ponny som heter cappushina(stav)
Sto född 2005. Maxad cponny tror jag hon va, grymt go ponny.
Imorgon ska jag hoppa henne, sk abli grymt kul.
Idag så hade vi lite lydnas bana för att lära käna ponnysarna.


Har ju lova nu så kan dra veckan lite snabbt
Månsag: kurs nuntorp
Tisadag: Kurs nyntorp
Onsdag: lottie kommer
Torsdag: Lottie åker
Fredag: drar till GHS
lördag: GHS
söndag: chilla och rida:D
Sen har jag prao i 2 veckor:D
ska va på team sportia v 9 och på nuntorp v 10:D
ska bli kul hoppas jag.

Nu sitter jag och käkar godis!!!

Orkar inte svara på frågorna från förra fråge stunden så kör en ny frågestund:
Nu när jag har lov, så ställ frågor!!!!!!!!
Pusssssss och Kraaaam<3 love yaaaaa

Juste statestiken har varit bra även om jag har jaft blogg paus!!!!
hoppas ni läser nu ist när bloggen är i gång. Sen har jag färgar håret rött med

Typ så här, ska fylla i det i morgon kväll om mamma är hemma!!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0